Friday, i'm in love!

Har nyss skrivit en övningsuppsats i engelska B. Det var om musik, så det var ganska kul med vårt. Men nu var dte klart.

Igår var jag, Stefanie, Tilde, Bella och Nathalie och kolla på dans nere i Duveholms aula. Det var ganska så kul, det var kort och lite lugn dans förutom en. Men det var trevligt. Sen gck vi in i Duvehallen och kollade på Jossans brorsas tränningsmatch innan Nicke kom och hämta oss. När jag kom hem  duschade jag, åt och kollade lite på tv. Sen gick jag och lade mig ganska skapligt. 

Jag känner mig väldigt frustrerad, jag har så sjukt mycket i skolan just nu som ska vara klart och det är inte så små uppgifter heller. Det är typ högskolekurser som vi har.. och jag hänger inte med.

Nu ska jag äta, Ikväll blir det grillning, kubb och Buzz med Babes! :) 



                                                    Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0