I'm back

Hej allesammans! jag har vart lite seg med skrivandet de senaste dagarna. Jag har haft mycket att göra :)
Det har vart ett skönt påsklov med fint väder och mycker sol!
Jag har vart med vänner och släkt. Det har blivit fest, film, solning, målning, firande m.m.

Under tiden jag inte har skrivit så mycket har jag låtit bloggen blivit lite designad av Cecilia, jag är jättenöjd och tackar för hjälpen! Om någon annan är intresserad så hjälper hon gärna till att snygga till eran också. Ni kan kontakta henne på Ceciliadahlfors.blogg.se :)

Imorgon hoppas jag kunna lägga upp massa bilder från lovet och så!

Ska snart gå och sova, för imoron är det skola igen :/ Inte kul..
men det blir dans oxå, det kommer bli roligare ;) 

Sleep tight !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0