It's a new day

Igår lekte jag lite med tjejerna. Vi åkte runt halva stan för att få tag i mjukglass, men utan framgång. Så vi åkte till närmaste kiosk och köpte en vanlig glass, men det var oxå gott :) Sen åkte vi ner Djulö och myste lite på bryggan. Malin hade med lite smällare som vi hade ganska roligt åt. Sen åkte vi hem till Malin och Spelade ticet to ride, Det är superkul ;)
Efter att tjejerna åkte hem åt vi tacos och Myste framför tv;n med 90210. Loove it <3 blev inga morötter och dip, för vi var alldeles för mätta. Men en nybakt bulle blev det ;)

Imorse så måste malin ha stängt av mitt alarm i sömnen, för det ringde inte. Det var Niklas som väckte mig 5 över 8 och då for man upp som en stucken tjur.  Sitter i skolan nu och ska börja med ett arbete i psykologi. Vi får se hur det går.. 
Jag känner mig lite ostabil.. 



Update
Nu känns allt mycket stabilare. Jag har fixat med biljetter till balen och mösspåtagningen idag. Vi kom lite sent till lektionen vi hade efter det, med kjelle. Och han är inte så skarp i huvet, så när vi kom så fick vi sluta typ.
Sitter i skolan nu med Jossan. Vi väntar på Stefanie som är och klipper sig. Ska bli spännande att se om hon  gjort något drastiskt ;)

Åker hem om en timme, Då ska jag hem och städa och greja. Sen kanske dte bär in till stan igen och sova hos Natta. Ninini, Funny.

P.S
Älskar min Nickepicke, han är "häftig"






Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

håller med Nickepicke är så häftig :D

2009-04-16 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0