Kylig tisdag

Igår gick jag hem till Sara efter skolan, Millan var oxå där. Vi satt och prata lite om allt möjligt, om festen på fredag och om Saras thailandsresa m.m. Vi tog det lugnt och bara va. Sen åt vi jättegod mat. Grillat kött med en Jättegod sallad som Carina hade gjort :) Jag fick oxå lite presenter av sara som hon köpt till mig, hon är så söt <3 Ett jättefint linne som jag älskar och ett par trosor och lite smycken :)

 

När jag kom hem så försökte jag fylla i massor med papper om Au pairen, men det var hemskt jobbigt. Så jag tog en dusch och sov hemma för omväxlingens skull, fast med Nicke picke ;)

Idag efter skolan ska jag ner på stan och kolla tyg till min balklänning, sen ska jag kolla efter Saras present och lite så.
Sen blir dte hem och fylla i resten av papprerna innan jag drar in och dansar min sista lektion innan uppvisningen!! :S I'm nervous. Så dte blir inte mycket plugg idag heller. och inte imorgon för den delen heller eftersom jag ska till Lindköping. 

Har kollat lite mer efter studentklänning och har fastnat för en annan. Men jag försöker få kontakt med H&M oxå för att hitta en vit klänning som jag har hittat en svart men de vill inte prata med mig :(


Men det är den här "bullklänningen" som jag gillar. Det blir att beställa idag om inte H&M kontaktar mig :)


Tjingtjing, Kjelle ropar ;)

Update
Yes, H&M har hört av sig. Jag har sett på klänningen och jag gillar den. Jag hoppas på att beställa båda och se vilken jag gillar mest. Nu vart jag glad! :)

Missade bussen föut för jag var så uppe i klänningarna förut så pappa fick köra mig ;)
Det gick bra och allt sitter tror jag. så jag känner mig redo för Showtime!

sitter hos Nicke nu och rådfrågar Pia lite om klänningarna. Vi ska åka ner till mig sen och sova i min stora och sköna säng! 

Andra avenyn snart!  
                                                                         Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ska ha den där!! Den är så fin. :)

2009-04-21 @ 11:17:04
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0