nininini

Sitter på Svenska lektion nu.. har psykologi sen ska vi fixa en femkamp till nästa vecka :)
Efter sklan ska jag hem och städa lite för imorgon kommer soc med Hampus och hälsar på. Det ska bli superkul att träffa honom!  Malin ska med hem oxå tror jag och hjälpa mig sen ska vi hem till henne och kanske spela lite ticet to ride;) Sen får vi se vad som händer.

Imorgon är det Valborg! då blir dte grillmys, lite kubb och party! det kommer nog bli kanoners.

Svenska nu!

XOXOXOXO ;)


Har kännt mig kreativ idag och jag släppte loss med paint!
Det är jag och min kavaljer Olle och mina vänner ! :)




Update
Nu har jag nyss spelat spel med Malin och Jossan, det var trevligt :)
Nu ska vi äta jordgubbar och kolla på 90210! yeey, sen blir det film. Bride wars typ :) Sen ska jag sova över (A)

Imorgon blir det partaj i baggetorp på min bakgård, det kommer bli asbra tror jag. Skapligt med folk sen kanske det blir stan eller byggdegården där resten av baggetorparna ska leva livet ;)

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0