Ny vecka, nya problem

Jag känner mig panikslagen. Jag har ingen Balklänning, eller inget tyg till den, ingen studentklänning, No shoes, Sjukt mycket i skolan och ett kalas på fredag. Min Sara har fyllt arton år och ska ha kalas, det ser jag fram emot jättemycket. ska träffa henne idag oxå :) Hoppas att hennes present kommer ordna sig innan Fredag bara.
Jag har dans imorgon och jag har en del att greja med till onsdag, för då ska jag till Linköping på möte om Au pair. Tandläkaren på torsdag, party fredag och Klassfest på lördag. Jag måste hinna hitta tyg, Jobba för att få lite pengar ocg Plugga! Jag har ingen tid!

Och imorse var det kaos. Jag hittade inte mitt eller Stefanies busskort som jag hade hand om i fredags, de är antagligen helt borta och Niklas var väldigt seg så jag han inte med busse,. så jag var lite frustrerad. Nu känns det lite bättre. slutar snart och då blir det SARA! <3

Pussbyee

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0