Plugga!

Idag är det måndag, dels skön och dels jobbig. Vi hade en lektion vid tolv tiden till lockan ett så det var väldigt skönt.. Gick ner på stan en stund med tjejerna innan jag åkte hem. Det jobbiga är att jag gentligen bara borde plugga nu. och en och en halv timme tillbaka, men jag är trött och inte alls sugen på det. Jag har ett jobbigt prov imorgon + Nationelt prov i engelska! :S usch och fy. Känns som det är två IG;n där bara :(

Helgen har ckså haft sina positiva och och negativa sidor. I fredags så var det fest hos Sara, det var jättekul! :) Mysigt och trevligt plus att det var fint väder ;) Men senare påå kvällen fick jag typ kramp i magen så det vart att dinga ner i soffan hos en vän. När jag kom hem morgonen efter kom det mer dåliga saker. Farmor är jättesjuk, det var hemskt jobbigt att höra.. jag fick panik och var tvungen att åka in till henne direkt. det vart en dag på sjukhuset, men hon var väldigt pratig så det var väldigt skönt. Satt hos henne hela tiden och vi pratade gamla minnen och hade det bra. Min lilla farmor och jag <3
Det var en jobbig kväll oxå så det vart ingen klassfest för min del. Det vart ganska tidigt i säng för man var helt utmattad efter att ha vart så orolig och ledsen hela dagen. På söndagen åkte vi upp till farmor igen och hon verkade ganska så okej då med, vi pratade och fikade lite.

senare på kvällen kom Jossan och hämtade mig och Stefanie och vi åkte ner till sjön och satt ett tag. det var mysigt och skönt att träffa dom. sen åkte vi en snabbis förbi Yasmine innan vi åkte hem och sov. 

Min helg i halvt stora drag.

Nu kom mamma in och berättade att lilla Hampus ska komma till oss nästa vecka, nu är allt klappat och klart. Mamma och Pappa ska åka och hälsa på honom imorgon för första gången, sen nästa gång dom ses så kommer han flytta till oss :) Hhihi, så spännande!

men ska försöka plugga lite,
jag måste ha någon slags av syndrom mot non pluggning : /
Se ya'll later!



Lite bilder från Saras kalas! ( kommer fler snart hoppas jag )


                               
                             
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0