Snart helg!

Vart hemma från skolan idag. Vaknade vid elva och gick ut och solade en timme. Sen hoppa in ii duschen innan  jag åkte till tandläkaren. Jag kom in tidigare än vad jag skulle och var klar tio minuter senare. då var dte bara en timme kvar tills bussen gick. Så jag gick till kommunhuset och köpte busskort sen knallade jag runt lite i solen i fantastiska vingåker ;)

Kom hem åt lite fil, sen in till Katrineholm. Där möte jag Carinba och vi fixa allt som behövdes till min balklänning förutom tyget. Det har jag inte bestämmt mig riktigt än för. färgerna kanske  låter konstiga men de är jättefina, Det står mellan ljusbrum, lila och gamelrosa :) Måste ha bestämt mig tills imorgon bara.

Nu har jag hemskt ont i fötterna.. men jag vill ut iaf. Det har vart så skönt väder idag! :)
Kanske tar en cykeltur med Steff :) vi får la se..
Imorgon är det Kalas, yeeey!

Nu ska jag hitt på någe, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0