Söndag

Buenos dias!
Helgen har vart okej. Fredadegn var mysig, Vi var hos Micke och grilla sen drog Stefanie och jag ut på starlight och åkte sedan med johan hem :)
Igår s var det segt, Jag drog med Niklas för att hjälpa moster att flytta. Det var mycket folk och mycket saker. Men till sist vart dte tomt i gamla lägenheten och caos i den nya :P Efter det så somnade jag.. När jag vaknade upp åkte jag och niklas in till stan för att köpa kol och sen vart det hem till Lindström för att grilla Lax! Supergott var det !
Det vart en lugnt kväll sen. Somnade ganska tidigt i soffan innan nicke hjälpte mig in till sängen :P

Idag har jag hjälpt pappa att röja lite i garaget ch vart uppe och kollat hos moster. Sen har jag lagat mat helt själv. De var potatisgratäng och stekt kött, sås och sallad. Ganska så nöjd faktiskt ;)

Nu är dte kvällssol och jag är mätt, Kanske en lite promis? :)

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0