Torsdagsafton

Idag vaknade jag lite för sent, det vart stressigt innan jag skulle till skolan för att ha två prov på raken :/ Dom gick som jag trodde och logiskt sett var det inte konstigt eftersom jag inte haft energi till att plugga. Efter proven var det bara Zandra och jag kvar så vi gick för att käka. och det som bjöds var Korvstråganoff och myrägg :) sen hade  vi vår sista lektion med SpeciellKjell där vi fick lära oss att rita efter fyrkanter. Efter skolan kom Älsklingssara och myste med mig. Vi gick en promenad i det solsken som fanns kvar. sen bastade vi och pratade om massor! <3 sen kom Niklas och vi körde hem henne till sig.

Nu är det filmtajm sen sova. Imorgon blir det Örebro, Yeeey! :)

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0