Bara måndag

Idag är det måndag, jag sitter och försöker fixa ihop en presentation om Moder teresa. Jag och Stefanie ska redovisa om henne snart :/ Hatar att redovisa!
Efter skolan sk ajag hem till Mallan, vi ska mysa lite. Sen ska jag träna! Jag ska jag ska jag ska :) det blir skönt.

Nu ska vi strax gå och äta.

Take care!  / a

Nu sitter jag hos Mallan,  hon är och handlar, jag sitter och väntar på att stefanie ska vakna till och ta bussen in till stan så hon kan träna med mig. Sen ska malin och jag laga mat, spela "ticet to ride" och mysa med morotar och dipp ;) Rally brudar blir nog kvällens film!

Hej så länge!




Me and Mallan!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Javisst, så fort jag hinner kan jag göra det! :) Jag tar din msn så kan vi prata mer där om hur du vill ha den och så! :)

2009-03-09 @ 19:02:36
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: Knugen

Keep it up!

2009-03-10 @ 01:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0