En aning sliten

Gårdagen var kanon! Vi kom till norrköping runt elva och gick först in på Deli, efter ett tag drog vi oss vidare till Palace. Där stannade vi och dansa hela kvällen. Det var skapligt  med folk och bra musik, jag hade skitkul! Strax efter halv två drog gick vi vidare till Otten, där hade jag aldrig varit förut men det var grymt! dansgolvet där uppe var Jättesnyggt och der massor med folk så det var också kanonkul. Vid stängningsdax ungefär gick vi ut och Nickepicke stod och vänta och sen åkte vi hem! Det var väldigt skönt, mina fötter varhelt slut och kroppen med efter all dans, men de är det värt!
Tack för en toppenkväll tjejer <3


Idag kommer Lovisa hoppas jag! :)
Vet inte riktigt vad vi ska  hitt på, men vi ska nog in till stan senare och gå på for you. Sen får vi se vart vi förs!

ska testa att äta lite nu!

See ya, puss

Update
Kom nyss hem från Stefanie. Lovisa och jag har vart inne i stan och vart på Konsert med malin, det var bra, trevligt och roligt :) sen åkte vi med Jossan hem till Stefanie och kollade lite film och tog det lugnt. Alla var en bit trötta så vi gick hem nu vid tolv snåret och nu ska vi gå och lägga oss i sängen och prata lite innan vi somnar!

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0