Festfredag!

Idag blir det fest! Sitter i skolan nu och har haft redovisning på engelska, Paha, skrattretande :P
Snart blir dte lunch och sen klassråd. Då ska vi snacka lite om ikväll och planera lite mera.
Efter skolan blir det lite shopping av sånt som behövs till kvällen. Sen åks det mot Baggetorp. Vi ska fixa det sista och täda av lite. Sen måste vi börja fixa oss. Har ingen anning om vad jag ska ha på mig, jag får kolla igenom Stefanies garderob ;)

Ne, nu måste jagbörja jobba!


Update
Yasmien och Jossan är här, vi har ätit pizza och fixat oss själva och lite till. Det är mycket mer än vad jag trodde som måste göras, även fast det inte syns när man är klar så har det vart mycket jobb :P Vi ska ta vårat första vinglas nu och fixa charadkort! Stefanie kommer snart och sen vid sju hoppas vi på indropning av resten!
Ha en bra kväll allesammans!  I will i hope!

ciaao!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ser fram emot många fina bilder från festen!

2009-03-13 @ 14:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0