Härliga Torsdag

Vaknade hos malin av att solen sken in i rummet. Härligt! Vaknar på rätt sida då. Men det var inte så skönt när jag sen kom ut. Det blåser lite kallt och solen värmer inte så mycket. Men det är okej, jag gillart iaf. Sitter på hemskaste lektionen nu. Är dödshungrig. Har bara en lektion till sen och efter det blir det projekt. Är bara en vecka kvar tills våran "barnens dag".
Factory outlet sen!

Plugga lite nu!
Talk to ya'll later!

My girls and me! <3



Grattis shossan på Namnsdagen ! :) <3


Update
En härlig dag har det vart idag. Den hemska lektionen var inte så hemsk som den brukar och jag fick myckt gjort :)
Det vart inget projekt idag men factory outlet blev det. Stefanie, jag och Jossan åkte dit efter skolan och gick och kika lite. Var inne på Scorett också, men där fans det inte så mycket. Inne på factory hitta Jossan ett par Jeans, jättefina. Men Ingen lycka för oss andra.
Hemma i baggetorp igen satte vi igång att plugga. Samel och Emil kom över också. Jossan och jag försökte hjälpa dom så gott vi kunde med deras presentation till NP. Solen sken och det vart små pauser på trappan, Det var härligt, mitt i solen var det. Lite biljard och en promenad också. Vid 6 - 7 gick var och en hem till sitt och jag till Niklas. Har bara tagit det lugnt sen dess. Är väldigt trött. Blir läggdax snart.

Imorgon blir det myspys med company. Det blir cannon! <3

Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Så snygga vi är :D

2009-03-19 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0