Lördag, dagen efter

Igår var kanon tyckte jag! Jag hade skitkul och det såg ut som alla andra oxå tyckte det. Det började komma folk vid sju och runt åtta var alla här. Vi satt och prata och hade kul och drack  våran smarriga bål, och mera. Ingen verkade skapligt nykter när vi åkte till stan, och vi sa att vi alla skulle in på starlight. Om alla gick dit vet jag inte, men dansa det gjorde vi.
Träffa kul folk på lilla krog och så, men Katrineholm är inte ett kul ställe i längden. 

Till halv två hade Stefanie, Frank, olle och jag  travat bort till nattbussen och åkte till baggetorp. I Baggetorp byte vi ut Olle till Emelie som följde med oss andra in till mig. Vi ville höra Frank spela gitarr, men det sket sig. Ingen var särskilt pigg och vid halv tre kom Nickepicke och hämtade mig så jag fick sleepa med honom.
Men det var en kul och lyckad kväll tycker jag! Tack UP3 ;)

Jag har städat lite med mamma nu och det ser skapligt ut tycker jag. Det luktade redigt med fest när jag kom in hit imorse men mamma har skurat lite och så. Så nu ser det ut som vanligt och luktar som vanligt.
Frank och Stefanie kanske kommer snart, spela lite guitar and sing a song.
Resten av dagen blir nog bara slapp, lite myskväll med Niklas tror jag nog. Men ingen melodifestival tro jag inte, tycker inte det är så jäkla bra alltså.

Update
Har vart på Ikea nu i 3 timmar ungefär. JAg tror jag kommer dö. Trött och bakfull har jag gått från säng till säng, till stol till stol och vilat :P Nu är jag äntligen hemma och ska gå och ska vila lite till.
Hittade lite bilder sen igår har jag gjort också!

Men nu ska jag kila, ha en bra lördag.
Puss








Första studentfesten är nu avklarad! 23 kvar? =D

Kommentarer
Postat av: Sanna

vill se bilderna :b

2009-03-14 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0