Lördagseftermiddag

Go'dag !
Idag har det var ganska så lugnt. Jag vaknade runt elva, åkte ner till mig och gick sedan till Stefanie en stund. Vi tog det lugnt med Frank och prata lite.
Efter det gick jag hem och gjorde min vanliga lördagsfrukost. Stekt ägg /omelett med stekta tomater, god macka och nyponsopa, som jag la till för sörsta gången idag ;)

Det var igentligen bestämmt att vi skulle åka till E-tuna idag och kolla på kaik när de spela handboll. Men tyvärr så var jag tvungen att hjälpa till hemma. Vi har nyss renoverat klart köket och idag har vi flyttat och städat och grejat.
Vi har nu ätit lite och ska sätta igång igen. Det tar på krafterna alltså.

Gårdagen var jättemysig. Yasmien, Jossan, Stefanie och jag var hemma hos Micke och kollade på film. Hundtricket och Twilight :) Vi moffade massor med grejer oxå. Tihi. Jossan körde hem oss till baggetorp vid tre och då åkte jag upp och sov med min älkling.

Just nu är jag inte så sugen på att fixa och greja. Jag vill gå ut lite. Sen så vill jag nästan städa mitt rum :P dte ser ut som ett bombnedslag ooch jag har inte riktigt tänkt på det förens imorse när ma inte såg en golvbit pga alla saker som låg och skräpa :P

Hoppas ni får en skön lördag! 
Ciaaozan!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0