M som i måndag

Blandade ihop mina scheman igår och trodde jag hade sovmorgon till tio idag, men så var det inte :( Men missade tydligen inte så mycket. V har ju temaveckor och Kjelle är nog en av de segare jag vet, så det blir inte mycket gjort eller sagt från honom under lektionerna. Linnea och jag satt och spela spel fram till lunch och dåligt som det gick för mig satt jag och tjoade. Men ingen reaktion från magister Kjell-speciell :P

Vi åkte hem till yasmine efter maten. Det blev inte mycket till projekt för vi hittade massa gamla filmer från när hon var liten. Tihi, hon var så söt!

Kom hem till fyra och har inte gjort mycket sen dess. Ätit lite mat i nya köket (A) oxh gjort en kaka, men den vart inge vidare. Smakade ingenting. Nu ska jag gå ut i tvättstugan och tvätta lite kläder, Jag går snart klädlös annars:P

Tjingiling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0