Måndag

Kom nyss till skolan, sitter och gömer mig i ett hörn med stefanie. Jag knner mig inte bekväm i dagsljuset och längtar tills att få åka hem.
Vi sitter och skriver klagomål till starlight eftersom det var mycket som försvann i garderoben för mina tjejer i lördags.Jättetråkigt att det ska vara så.

När jag kommer hem ska jag plugga lite på Np- skriftligt och mysa nermig hos min Bibi, han är sjuk, stackarn.
Det blir lugn dag, har fortfarande ont i min fot som någon stämlpade mig på i Lördags :P 
 På sista lektionen ska jag lära mig skriva CV så jag kanske ka få ett jobb till sommaren. Jag längtar till studenten men är orolig för vad det ska bli av mig.

Liten rast nu innan lektionen. Puss!

Update
Sitter uppe hos Niklas. HAr vart här nästan hela dagen. Stefanie, Emelie och Samel var med upp tidigare och kolla film och åt lite. känner mig inte så pigg, men det blir lång sovmorgon imorgon. Det blir skönt.
ska nog hoppa i ett bad snart :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0