Mild måndag

Det är inte lika varmt idag som igår, igår var finaste dagen på hela året tror jag. Jag älskade vädret!
Idag är det en muen dag. Det har vart minnesstund för Fredrik Olofson. Det var jättefint och rörande. Nästan hela skolan var i matsalen och lyssnade på rektorerna och på några fina låtar. Finast var när de spelade hans älsklingslåtar, då kom tårarna. Så än en gång, Vila i Frid Fredrik




Sitter i skolan nu, har vart och kollat upp lite saker och känner mig lite lättad för stunden :)
Snart blir det ma toch sen den första och sista lektionen för dagen.Efter skolan vet jag inte vad vi ska hitta på.
Något kul får det bli!

Update
Det blev Malin som fick bli kul :) Vi har settat och spelat spel i två timmar nu, och jag är nästan överlägsen!  Vi ska snart göra tacos och sen kolla på någon bra film. Eller Full house ;)
Brr, fryser nu. Jäkla väder. Solen kunde hållt sig kvar tycker jag! Men jaja, Imorgon ska jag träna. Var planerat att jag skulle göra detidag, men icke.  Motivationen är inte riktigt där. Men imorgon blir dte nya tag!

Nu är det dags för kockarna att göra sitt.



Ticet to ride

Ännu en update
Bara för att jag är så ledsen och irreterad.
Jag åkte hem från Malin nu vid tio, jag kände att jag var tvungen att försöka komma igång med NP "talet". Men det går inte, jag är så uppstressad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har en bild jag väldigt gärna vill ha för jag har några små funderingar men den går inta att få tag i! för alla jävlar raderar mina bilder hela tiden för att spel och skit ska få rum? :S
jag är jättetrött oxå, men om jag går och försöker sova kommer det bara fara genom uvudet hela tiden. så morgondagen blir ingen munter dag!

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nice :) spela spel är roligt, och maten var god och , mätande :P

det ordnar sig med NP ska du se, jag tror på dig ;)



see you onsdag :P <3

2009-03-17 @ 01:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0