Myspys

Igår efter en trist skoldag åkte Yasmine, Jossan och stefanie hem till mig. Vi lagade mat och åt gott. Sen kollade vi på film och åt godis, untraceable :) Det var  jättemysigt!
Sen så sov Jossan och Yasmien hos mig. Vi började med att ligga alla tre i min säng, det gick ganska så bra förutom att jag var livrädd att ramla ner. ( min säng är ganska hög ) men sen så vart det så himla varmt så Jossan gick och la sig på bäddsoffan. Stackarn :P Imorse vart det " lite strul med bilen" så vi vart lite sena. Men det vart sent inatt oxå så vi behövde vila ögonen lite (A)
Idag ska jag ha ett testnationeltprov i engelska B, hatar nationeltprov. Sen ska jag gå till arbetsförmedlingen och kolla lite jobb. Det kommer bli en lång lång sommar utan pengar annars.. Fast det gör ju inte så mycket igentligen, men pengar är alltid bra!

Nej, jobba jobba nu Angelica!

Ha en bra dag! / a






JÄRNGÄNGET <3


Kommentarer
Postat av: sara

hahah :D

2009-03-03 @ 17:43:59
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0