Nervig onsdag

Idag vaknade jag glad, solen sken och jag hade bra tid på mig. Men jag var väldigt nervös, jag är forfarande nervös.
Yasmine kom och hämta mig och Steff och körde oss till skolan. Så rar hon är.
Sitter på lektion nu. Om en timme är det dax för NP. jag har sjukt mycket text och jag kommer läsa av massor :( Jag har inte tränat tillräckligt. Har druckit en liter nyponsoppa nu på förmiddagen oxå, det var gott. lite lugnande i magen.
Vi har fått studentpaketet idag! Med mössa och glas och visselhorn och penna och fint. Det var kul, mössan passade nästan perfekt men den får duga. Jag har en rosa liten söt pärla där framme oxå :)

Ska snart gå på lunch och sen öva lite mera. Önska mig lycka till!

Puss

Update
Efter skolan åkte vi hem till mig allihopa och hade projekt. Vi var ute i fina vädret och gjorde en skattkarta till Barnen och sen så stannade Yasmine, josefina och Malin hos mig och vi åt lite hamburgare. Sen körde vi Stefanie till björkvik och gcik in hos frank ett tag. Det var supertrevligt, vi sjöng singstar och till Frank när han spelade gitar. Jag ville inte åka hem. men vid tio åkte vi och vi åkte genom Eriksberg och förbi slottet, asläskigt! :) Jag coh Malin gick av hos henne och kollade på näst sista avsnittet av One tree hill! det är hemsk, älskar det :P
Nu ska vi sova! Vi är helt slut!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till älskliiing:)

2009-03-18 @ 13:19:20
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: :-)

Lycka till!

2009-03-18 @ 15:09:27
Postat av: Sara

Hur gick det?? ring:)

2009-03-18 @ 18:14:48
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0