Norrköping!

Har vart totalt lugn dag i skolan, vi har pysslat med vårat projekt lite och vart och handlat ;)
Vi har pratat om studenten i klassen och ska börja våra "studententemafester" nästa helg! wiie! det kommer anagligen starta hemma hos mig. Med tema fredag den trettonde! läskigt ;)

Just nu sitter Jossan och Yasmine här hemma hos mig, vi ska snart åka till yasmien och smådricka lite sen dras det till norrköping! :D Men yasmine ska inte med, hon får inte dricka alkohol för sin mage :( Men vi får hoppas på kul iaf!

Imorgon kommer Lovisa <3


update
Sitter hemma hos Yasmine nu med Stefanie och Josefina. Vi har ätit lite mat och fixat oss och nu kollar vi på lets dance.
Snart kommer våran driver till norrköping, det kommer bli en toppenkväll hoppas jag! Även om inte Yasmine är med :(

Satt och kollade runt lite på datan och hitta lite bilder sen förra sommaren! :)

             
                 


Älskar sommartiden med mina brudar <3

Ha en toppenfredag!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0