Onsadagskul

Efter skolan idag åkte vi hem till Yasmine. Hennes syster och hennes dotter Hedda är där den här veckan och idag fick vi vara lite barnvakt! Världens sötaste lilla tjej är hon. Ibland är hon lite kinkig men när hon fick bita på mitt finger vart hon glad! Hon blir också glad när hon kollar på tv men mooster Yasmien säger att hon inte får det :P Men det kan vara sant att det inte är bra för dom små liven. Hos yasmien var vi hela eftermiddagen. Vi åt pizza ( inte bra ) och planerade lite för fredagen. Hoppas det blir bra! Dom andra har iaf kommit på vad dom ska vara för läskigt, för min del har jag inte riktig bestämmt mig. Kom med förslag tack :) Temat är fredag den 13;de och det ska vara lite skräck eller olycka,

Efter Yasmine åkte vi till Tallås aulan. Där var det modeshow, den var faktiskt riktigt bra och pengarna som de kännade in för entren går till rädda barnen, så det blev en god gärning vi gjorde oxå ;) Det var också sång och dans efter mellan visningarna. Det var en tjej som sjöng, Kanonfint var det. Hon sjöng hallelulja och en till bra låt och man kunde inte annat göra än att rysa. Dansen var också kanon, killen var lite stel men tjejen kunde sin sak!
Sen kom niklas och hämta Stefanie och mig och nu sitter jag här.

Vet inte riktigt vad jag ska hitt på, lite mys med Nickepicke framför tv;n eller skriva en bokrecention på engelska?
Mys framför tv;n!!  <3

Have a good night! 
XOXOXO ;)



Lite bilder med heddi och Biffis och steff!

  

                              

 Dagens stjärnor!
                  
    


Kommentarer
Postat av: :-)

Vilka fina bilder!

2009-03-12 @ 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0