Onsdag i Örebo

Idag var klassen i Örebro. Jossan, Yamsine, Stefanie och jag sket i bussen och tog Jossans turbo ist ;) Det gick kanon, GPS is the shit! Vi börja med Mcdriven istan, där vart det morgonkaffe och en Frukostmacka. sen drog vi till Örebro.
Vi var först på en reklambyrå och fick veta massor. Det var två pauser och mer kaffe. Sen åkte vi till ett tryckeri. Där åt vi mat och feter det blev vi bjudna på kaffe :P Mycket kaffe idag.
Jag var tvungen att åka hem med bussen sen, för jag skulle till eklunds för att fixa balklänning. Det var jättetråkigt, jag åkte förbi tjejerna när de gick ute i solen och fria som fåglar. De har haft jättekul, men jag har fått ordning på lite och behöver inte oroa mig om klänning längre :) Tack Carina <3
Hihi, träffade Sara också, hon har blivit så fin när hon har tagit bort sin tandställning :) I helgen ska vi på samma fester och leka hela lördagen, det blir kanon. För sen åker hon iväg till Thailand i evigheter : ( Men jag ser jättemycket fram emot Helgen! :D

Snart kommer Brudarna förbi. De ska lämna av mina saker och Josefina ska visa mig hennes TATUERING som hon nyss gjort :O :D Det kommer vara så snyggt tror jag!
Först ska jag ner i tvättstugan med mor min :)

Ha en trevlig kväll allesammans! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0