School

Sitter i skolan med Olle Linnea och Yasmine. Vi har kollat på Patrik 1,5 hela morgonen :) Nu väntar vi på Stefanie så vi kan gå och äta. Det är väldigt skönt i skolan den här veckan, man kan göra lite vad som helst som att kolla på film (A)

Igår Kollade Bibi, Marcus, Stefanie och jag på film, En skräckis! Men den var inte läskig alls, den var så sjukt dålig så man kunde nästan bara skratta åt den. The signal hete den. Men det var mysigt iaf :) .

Imorgon blir dte Norrköping med babes, BIo eller fest. Vi vet inte riktigt vad det blir, men både och kan bli kul! <3

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se!

Peace out.


Sugen på kryssning!




Update
Har vart en seg eftermiddag, har kollat på två filmen. Yesman och My sassy girl. Bra filmer :)
Jag har lagat lite mat och spelat biljard med brorsan. Sen kom Niklas och hämta mig och nu ligger jag här.
Imorgon blir det fest ser det ut som, det ska bli askul. Länge sen vi var ute tillsammans!
Hur går det att träna då Angelica? Inte bra, har ingen motivation : / har knappt en månad kvar på friskis oxå.. Hm. Jag får la ta och rycka upp mig.
Jag är trött nu, kanske blir en film till ;) eller bara mys framför tv;n med baby.

God kväll på er !

Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0