Skolan / Hemma

Sitter i skolan nu, vi har fått en föreläsning av IcaErik om marknadsföring. NU har vi håltimme så jag sitter och lyssnar på Spotify <3
Idag kommer Marcus till baggis och leker med oss. Det blir skoj, lite film ikväll också! :)

tjing så länge!
Angeliixa


Update

Kom nyss hem från skolan, vart tidigare än vad jag tänkt men det var skönt. Hungrig som ett djur är jag, alla ville äta så tidigt och då var jag mätt sen frukost så vart inte mycket lunsch. Så nu håller jag på att steka köttfärs till lasagnen som jag ska göra på egen hand. Sen kommer Marcus med bussen, så då ska steff och jag möta honom. Han får hjålpa oss lite med pluggandet sen hittar vi väl på något kul! Like the old times <3
Ojoj, köttfärset!  Got to run
Puss



Lite sommarpics, bara för jag vill ha sommar!



Midsommarvecka!


Steff and Me <3



Snygga!



Midsommar!



Yoga i kvällssolen!



Steff, samel och ja !



Sommar ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0