Skön söndag

Niklas väckte efter mig lite efter åtta i morse, det var inte det roligaste. Jag försökte somna om till klockan nio men det var värdelöst, Jag varfortfarande astrött men jag kunde inte somna om. Så jag tog med täcket till soffan och kollade på någon reklam, dom ville sälja en magisk ungn typ, men konstigt nog somnade jag inte till det heller. 11 åkte jag ner till mig. Ingen hade ätit frukost så jag tog tag i det. Jag stekte ägg och tomater  oh dukade fram massor med gott och gjorde jättefint sen så åt vi en mysig familjefrukost allesammans.

Nu har jag börjat städat på mitt rum och fixat lite. Grejat med lite saker jag köpte igår på ikea, både i köket och mitt rum.
Jag måste snart dammsuga sen så vet jag inte vad jag ska göra. När man kollar ut tycker jag det ser ganska så skönt ut. Det blåser inte och det är inte helt mulet på himmlen. Kanske jag tar en promis med Stefanie. Sen måste jag förbereda mig inför Nationella i svenska :( Jag hatar att prata framför folk och det ska vi göra i fem minuter om något som jag själv kommit på och tycker.. usch, det är mer okej om jag får någonting som är fakta och ska berätta men när det är något som kommer från mitt huvud, då kommer jag smälla av! Uschh!

Jag och CO ska in till Duveholm sen och kolla på handboll. Det ska bli kul! ska komma på några bra hejarramsor som vi kan köra! ;) Haha! sist kände jag mig lite hes i halsen efter att ha skrikit så mycket.

Nej, nu ska jag städa vidare i min rosa dress, Köpte matchande tofflor igår också :)  Sen köpte jag en jättebra grej att ha på garderobsdörren, Den har ringar så man kan hänga lite allt möjligt. Jag har hängt skärp, scarfs, skor (nya sen igår, tihi)och liteannat smått och gott. Sen köpte jag lite växter till Niklas, han har inga blommor i sitt rum så jag köpte tre små söta kaktusar, dom ska han nog klara av att hålla levande ;)
Sen hittade jag också en jättesöt liten nalle, den ska Hampus få om han kommer. Hampus är en lite kille som bor i Vara. Vi ska antagligen adoptera honom :) Men inget är 100 % än, men jag berättar mer när det börjar närma sig!



                            

 


Städa nu! =D 

Hej så länge!
Ser ut som solen är på G! :)

Update
Sitter och väntar med Jossan på Stefanie hemma hos mig nu. Jag har hunnit övningköra och vart ute en stund med tjejerna sen sist. Snart ska vi åka på handboll. Kaik mot mitt dalarna ;) Men dte blir bara  Niklas, Stefanie och jag som kommer sitta på läktaren. Jossan ska sitta funktionär. Men dte blir skoj!
Beck sen.

Byee
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0