Skön tisdag

Idag har det vart lite rörelse. Gick från Malin imorse till skolan, där alla stog och hängde på parkeringen. Det har aldrig vart alla på den första lektionen en tisdag :O :P Menmen, det var inte så mycket att göra på lektionen. Mest prat om på fredag. Det blir klassfest hemma hos mig och vi ska antagligen ha tema " fredag den 13;de" men vi får se. sen vart det kort Svenska, lite käka i skolan och sen drog vi hem till mig vid 11. Fast innan det åkte vi hem till Yasmine och hälsa på Heddis, hennes söta lilla systerdotter :)

Hemma hos mih vart det fruktsallad, i stora lass! :) det var supergott. Sen fick det börjas arbeta. Vi målade och fixa till vårat projekt. Vi ska ha barnens dag nere i Baggetorps skola. och det är väldigt snart och vi har inte riktigt koll på allt som ska göras. Men det blir nog kanon!

Vid tre åkte jag in till stan, hjälpte daddy att handla lite och sen åkte jag till Tilde. Hon lärde mig dansen korrekt som vi håller på med sen åkte vi till DUD och Dansade. Det var skitanskul.

Niklas fick hämta mig sen och nu sitter jag här och äter. Ska snart hoppa i duschen och sen blir det Andra avenyn!

God natt <3

Kommentarer
Postat av: yasmine

myspys<3

2009-03-10 @ 22:01:14
Postat av: Sara

jag saknar dig! <3

2009-03-10 @ 22:04:02
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Du borde uppdatera din blogg lite oftare tjejen ;)

2009-03-11 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0