Snöig söndag

Har vart lugnt idag. Niklas kom och hämta mig imorse efter att han tränat och då åkte vi in till stan och gjorde lite ärenden. Vi åkte hem och sen tillbaka igen :P Då köpte vi en varsin glass och åkte ner till djulö och kolla. Men det vart kallt och åkte upp till farmor och tog en kaffe och satt och prata om gamla Högsjö i en och en halv timme. Det var trevligt. Nu är jag hemma och har vart ute en stund med stefanie, det snöar mycket nu :/

Vi ska in på bio senare och kolla på "män som hatar kvinnor". Det ska bli kul, har abara hört bra saker om den.

jag har kört bil idag också :D Med Nicke nästan. fast han fick inte åka med. fast det var bara runt gunvik, men det var spännande ;)

Igår vart det film med tjejerna. den andra skräckisen jag har hyrt nu. Men som tur var så var den lika dålig som den andra. Så inga mardrömmar för mig. Vi var inne i stan och hyrde filmen och samtidigt tog vi en snabbis upp till en fest. Men jag var inte så sugen på att gå in för jag hade mina fansy pants på mig så det vart bara en snabbis.
Tack för en trevlig kväll babes <3 :)

Nu måste jag göra mig i ordning!

Update
Kom hem för en stund sen. Bion var kanon! Trodde jag skulle ha förstoa förväntningar men den var bättre än jag trodde :) Verkligen sevärd.  Kollar lite på beck nu. det var iaf tre skådespelare frånbeck med i filmen. Lite kul. Lisbeth var häftig ;)
Imogon är det skolan igen, men vi har tema vecka så det blir nog ganska så lugnt. På tisdag blir det studiebesök någonstans och på fredag är det dags för barnens dag.
Helgen är redan planerad och den är fullspäckad! :D 

 

Godnatt!
Hoppas helgen har vart bra, Puss Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0