Sömnig Söndag

Idag har det bara vart film, säng och slapp :) Har vart hemmahos Niklas och kollat på Benjamin Button och några avsnitt av fullt hus. Det var skönt, för jag var själv.. Family Lindström var ute på crossbanan.
Sen ringde Andreas och bad mig vara barnvakt åt Tilda och Tyra, och det säger jag inte nej till. Älskar dom små liven :)

Nu har vi nyss ätit  Kycklingwok , Jättegott!
Älskling och jag ska strax åka ner till mig ett slag och säga hej och hämta lite kläder. Ska träffa Stefanie en stund oxå.
Beck lite senare, Shungamålningen. 

Skola imorgon igen, helgen har gått väldigt fort. Får se hur veckan kommer bli, vi ska ha nåon slags "temavecka" ist för praktik, får se hur det kommer gå.

Hoppas ni får en mysig kväll!
/ a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0