Sunday

God middag på er!
Det har vart mycket som hänt på senaste så jag har inte orkat att skriva riktigt :P
Men vi har haft våran projektdag iaf, det gick kanon! "Bästa dagen på året" va det en söt liten kille som skrev på utvärderingen (A) :)
I fredags var det fest, i valla! det var en okej kväll, inget speciellt direkt men dte var trevligt.
Men igår var det röj! :D 
Dagen började hos Sara med zabbe. Vi tog det lugnt ett tag sen började vi göra oss iordning. Zabbe gjorde mig fin i håret, det var kul tyckte jag :) Sen gick jag hem till Malin, där vart det förkrök. Det  var bra, vi sjöng singstar och för första gången på väldigt länge sen festa jag med malin och Tilde var med oxå. Det var jättekul! Och självklart mina babes :)
Vid tio gick vi ner mot starlight, det var massor folk men vi tryckte in oss i kön där så vi var snabbt inne!
Kvällen började helt klart kanon, mycket folk, bra musik och massor med dans.
Tyvärr mot kvällen började det spåra ut från alla håll och kanter och jag hade inte samma uppåt humor som från början. Allt vart skit och tillslut hamnade stefanie och jag hos Jossan och slockna vid halv fem.
Men jag vill ändå tacka för en bra kväll <3

Hoppas på bilder imorgon :)

Idag har jag inte gjort något knappast. ätit smörgåstårta och våndas över mitt ansikte som har fått nån rekation på något vis. Inte snyggt.
Ska hoppa i bastun senare sen blir dte mys hos älskling.

Take care / Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0