Tokig tisdag

Vaknade alldeles för sent idag, min ringsignal till väckarklockan är mer av ett sömnmedel än väckningsmedel. När jag väl kom upp var jag tvungen att vänta på toan, irretationen steg och sen snabbt in och sminka sig. Klockan vart för mycket så ut i bilen. Vart är bilnyckeln?!! I BILEN! väldigt irreterande. Så efter lång tid att leta så fcik jag krypa in i bilen från bagageluckan och låsa upp. Håret är knorrigt på grund av en massa regn och han inte byta skor så jag kommerbli plaskblöt om fosingarna. Hesmskt Irreterad
Magsåret växer, NP näsmar sig. Och jag har knappt någon tid idag :( Stressad, trött och irreterad är jag och här sitter jag på segaste lektionen och känner att jag snart somnar.

Hoppas ni får en bättre start idag än jag.
Bye!




Update
Solen har lyst ända sen jag vaknade. Jag kom hem vid tolv och gick och la mig, somnade och vaknade tre timmar senare :O det var skönt. Men när jag vaknade så fick jag inte gå ut i solen. jag var tvungen att börja med min presentation som jag ska presentera imorgon. jag bollade lite ideer med mig själv och kände och testa lite. Jag vet inte hur det blev med ideen som jag tillslut valde men jag skiter it :P Jag är inte klar än, men jag känner att jag måste ta lite rast lite nu. Om en timme går bussen till dansen, Inte så sugen kanske. Men jag måste, tror vi ska fortsätta på koregrafin idag.
Nu ska jag gå ut och känna på solen lite.

20.18
Sitter i niklas säng nu och ska kolla på Andra avenyn. Har settat med presentationen hela dagen känns det som.
gick en promenad med Stefanie föut en stund sen redovisade jag presentationen för mammi and pappi. Det var jobigt, bara det lixom. Imorgon kommer jag antagligen svimma. Jag kommer aldrig prata sakta. Det fattas 40 sekunder så jag vet inte hur det här ska gå :P men jag är väldigt nervös, kommer inte kunna sova inatt heler. Men dte blir lite sovmorgon imorgon iaf. Love snooze <3 :)
Nu kommer baby, time for second avenue!

Puss  :)


Kommentarer
Postat av: :-)

Stackare, lät inte kul det där inte

2009-03-17 @ 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0