Torsdag

Kom sent till skolan idag, det var inte många glada miner :( Igår hände en olycka mellan vingåker och Byle. Det var tre ungdomar som var ute och åkte. Jag vet inte riktigt vad som hände, men de kom av vägen och körde in i ett träd. En av de tre avled och de andra vart svårt skadade. Det var många som var ledsna i skolan och i ett av klassrummen kunde man gå in och ha en tyst minut eller skriva i en bok. Även fast jag inte kände eller känner de tre ungdomarna blir man ändå tagen av det hemska som hänt. Man har haft dom i tankarna hela dagen och man kan bara hoppas på att de andra två ska klara sig.     Vila i frid Fredrik.


Efter vad som kändes som en ganska lång dag i skolan åkte vi till en nån billackeringsfirma, Yasmines bil har blivit påkörd av en annan bil så den fick en liten skråma på stjärten, men det gick gansa fort och han som hjälpte oss fick till det bra. Sen åkte vi och skulle handla lite läsk och frusta bär till bålen på klassfesten imorgon. Men det gick inge vidare så vi gör ett nytt försök imorgon.
Det blev Baggetorp sen! Vi städade och flytta grejer nere i "köket", sen hängde vi upp fina skynken över hyllorna, Kanon snyggt! Sen la vi en skiva över biljardbordet så det blev ett jättestort bord där alla få plats tror jag. Vi har planerat med massor av ljus och saker, en liten myshörna har vi också så det blir nog alla tiders! Men det blir inget tema, det får bli en annan gång.
Men jag hoppas det blir bra, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men det får fixas imorgon.

Nu ska jag kasta i mig resten av min vaniljyoghurt och hoppa in i duschen.
Kanske skulle ta och kolla igenom engelskan en stund sen. Vi får se (A)


Take care, Angelica.



                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0