Trött och frusen

Har vart på arbetsförmedlingen idag, det gick inte så bra. Jag visste ingenting, hur det gick till eller något. Så det gick nog piss.
Jag har ätit mat nu och sitter och väntar på bussen till katrineholm. Jag kom nyss på att jag har dans idag :) Men jag är såå trött, fast jag måste komma ifatt dom andra med koregrafin så det är bara att slänga sig upp ur sänga och ta bussen.
Men det är väldigt kallt där ute, jag vill utomlands! Jag trodde att våren skulle dyka upp nu, men det ville inte snöguden.

Snart är det bal! Jag vet inte vad man ska ha för klänning eller vart  man ska köpa den eller vad man ska ha för skor eller något ..Har en inre panik känner jag. Sen är det studenten. fast den får lugna sig lite. Stefanie hade vart och kollat efter kl'nning i stan idag, men det fanns ingenting. Om man inte vill se ut som en gammal drottning eller något.. Jag får se vad jag tar mig till. Nu ska jag vila ögonen i 20 minuter innan jag drar.

Take care !  / me

 
Jag i varma Thailand!
Kände mig lite sne den dagen.


Kvällspass

Niklas har vart och hämtat mig från dansen nu, Vi var och handlade lite frukt innan vi åkte hem, så nu har jag gjort fruktsallad! Mmmm,ska bli gott :) Dansen var rolig idag, jag börjar få till koregrafin och så. 2 maj blir det uppvsining, vi ska vara sommar ! :)

Men nu ska jag kolla på Andra avenyn!

God natt /  Danskungen!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Balen är ju den 16 maj :O

2009-03-04 @ 14:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0