Måndag

Sitter hemma just nu, blev ingen skola idag. Ska följa med pappa ner till skolan här i B och ha musiklektion tror jag :P

Ja, Helgen har vart helgig och lång. Det har vart skönt. Igår var jag i busfabriken med Nicke, Moa och ludwig. Det var ganska så roligt. Niklas och jag var lite blyga först så vi vågade inte leka och klättra, men efter lunchen blev det andra tag ;) När vi kom hem var jag helt slut, det vart en lugnt eftermiddag. Jag tog ett bad, Jossan kom ut en stund och skulle hämta grejor, sen blev hon kvar ett tag. Sen åkte jag hem till Nicke och åt fruktsallad innan jag somnade.


Senare idag, blir det möte på arbetsförmedlingen, sen ska jag hem till Carina och testa lite balklännong :)

men nu ska jag kila, Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0