Onsdag

Börja dagen med att cykla ner från Niklas till mig, det var hemskt jobbigt att kliva upp ur en varm säng när Niklas fick ligga kvar och veta att man skulle ut och bika. Men väl ut så var det skönt med lite morgonsmotion.
Väl hemma vart det stressigt, sminka och fixa innan bussen gick. Men jag han och kom till skolan och hade redovisning.
Sen lyssnade vi på resten av klassen innan det blev lunch. Och nu sitter jag här och väntar på Svnska mätt och belåten.

Efter skolan Kommer Mallan och hämtar mig med bil, för hon och Linnea kirra körkort igår! Grattis till er ! :D
Det blir väl mys för dte är ganska trist väder. Kanske vi tar en byragg med bilen oxå ;)

Nu har jag iaf fixat balklänning och balskor. Tror jag, min klänningen är creamvit och jag tycker nästan den är beige så jag är inte helt säker. Men jag har fått lite smakråd och det ska funka iaf :)

Nu ska jag fixa till vårat studentscehma. Det blir sååå snyggt ! :D
Bye for now! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Uppdatera då!

2009-05-19 @ 20:32:22
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0